2016. szeptember 8., csütörtök

Üdv minden földlakónak! - MinJi

 Sziasztok! :)
 Új szerkesztő vagyok a blognál és remélem tetszeni fognak a munkáim. Mivel középiskolába járok, nem tudom azonnal elkészíteni a rendeléseket, de igyekszem. A bloggerina nevem a MinJi és 15 éves vagyok. Amúgy nem igazán vagyok jó a bemutatkozásban. Talán annyit rólam, hogy nagyon szeretem a koreai zenét. A fanfictionok révén találtam rá a blogger világba. Először írással próbálkoztam, de a szerkesztés sokkal inkább magával ragadt.
  Nem tudom mit írhatnék még, nem vagyok a szavak embere, de beszéljenek helyettem a fejlécek és designok. Igen, tőlem fejlécet és design-t tudtok rendelni. :)
 E-mail címem: joniancsi27@gmail.com

Fejléc:
Nem vihető
Vihető
 Ha viszed, akkor írd meg e-mailben vagy kommentben. A feliratot letudom venni, illetve kicserélni.
Nem vihető
Nem vihető






Design:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése