2016. augusztus 11., csütörtök

Kritika #1

  Sziasztok!
  Nos, aki olyan kis éjjeli bagoly, akárcsak én, tudja hogy hogyan megy ez. Mivel újra ebbe
  a helyzetbe kerültem, így elhatároztam, hogy akkor ideje hasznos dologgal is tölteni ezt az
  időt, ezért végre elkezdtem az egyik kritika rendelésemet elkészíteni, hisz nagyon sok
  rendeléssel el vagyok csúszva, amiért szeretnék is bocsánatot kérni! Remélem megértitek,
  és igyekszem minél hamarabb bepótolni minden rendelést.
  Remélem ezzel a bejegyzéssel sokatoknak, főleg a most kiemelt blog írójának
  segíthetek, valamint hozzátenném, hogy a kritika építő jellegű, senkit
  nem szándékozok megbántani!
  Jó olvasást!
xx Lea
  Író: Jessica Robertson
  Blog linkje: xx



Fejléc:
Nos, amint megnyitottam a blogot, 
egy számomra gyönyörűnek tartott fejléc tárult elém. Szépen kidolgozott, a színek nem ütnek el egymástól, és nem egy összecsapott fejlécről beszélünk.Minden elismerésem a készítőjének.

Kinézet:
Az igazat megvallva, mióta beküldted a blogod, 
hogy kritikát szeretnél, én azóta párszor már jártam a blogodon. 
Nekem már akkor megtetszett, elsőként maga a kinézete. 
Igényes, és nem összecsapott. Valamint megtetszett az is, 
hogy bár eddig még csak egy részhez, de a "Dalok" menübeleírtál egy zenét egy adott részhez. 
Én a kinézethez is csak gratulálni tudok!
 
Történet:
Bevallom, először kicsit gondjaim voltak, ugyanis 
mikor bele akartam olvasni a blogodba, gondoltam 
biztosan találok nálad prológust. Azt hittem 
csalódás ér, de szerencsére egy kis keresgélés után, 
de megtaláltam a negyedig és az ötödik rész között. 
Na sebaj, a lényeg, hogy megvan
Szóval. Engem maga a történet nagyon megfogott - mikor megláttam
a "műfaj" között a romantikusat, és a gimiset, rögtön tudtam,
hogy ez az én blogom lesz.
Igen, ez a két kategória, ami engem egy blognál megfog.
A prológuson kívül 6 rész található meg a blogodon. 
Ebből eddig az első négyet olvastam el, de úgy érzem, 
hogy nem lehet kifogásom a történetre. 
Magával ragadja az olvasót, némely rész elgondolkodtató, 
valamint sok párbeszéd megtalálható a részekben,
aminek én kifejezetten örültem. 


Fogalmazás, helyesírás:
Az eddig olvasott részekből nekem rögtön az jött le, hogy gondosan
odafigyelsz arra, hogy az olvasóid/látogatóid
igényesen megírt részeket olvassanak. 
Én-bár szerintem még mások is- utálom,
ha egy helyesírási hibával teli, 
és nem épp igényesen megfogalmazott blogot tárnak elém. 
Fontos, hogy minden író erre odafigyeljen, Neked pedig ez eddig ahogy láttam, nem okozott gondot.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm a kritikát, azt is, hogy ezzel töltötted az idődet. Teljesen felfobtad az estémet. :)

    VálaszTörlés