2016. augusztus 11., csütörtök

Új tag a fedélzeten! – Candy

Bonjour! :3 Igen, a címből már kikövetkeztethettétek (úristen, alig tudtam leírni :D), hogy egy új szerkesztővel bővült a blog. Nos, bemutatkozásokban sosem voltam jó, de most kivételesen megpróbálok valamit összekaparni magamról!
⚪tizenöt éve gazdagítom a föld nevezetű bolygót
⚪nincs tesóm :p
⚪minden álmom, hogy valami egzotikus országba utazhassak
⚪imádom az édességeket
⚪akinek esetleg van valami óhaja/sóhaja, vagy egyszerűen szájmenése van, megtalál Ask.fm-en és Facebookon is, Candy Tie név alatt :)
⚪olyan lusta vagyok, hogy ezzel be is fejezném a bemutatkozást 
Fejlécet, könyvborítót, rendezett képet vállalok, meg is mutatom pár munkám: 

Fejléc:



Könyvborító:




Rendezett képek: (nevet direkt nem írtam)





Ezeket ne vigyétek, (szinte) mindegyik valamelyik blogomhoz készült!

Remélem bátran rendeltek tőlem, az új lánytól. :) Majd' elfelejtettem, az email címem: egrizsofia05 @gmail.com
Xx Candy 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése